MAIL

AICI VA PUTETI INSCRIE PE ACEST BLOG DACA SUNTETI CU SUFLETUL ALATURI DE NOI!

VA ROG INSCRIETI-VA AICI PENTRU A PUTEA COMUNICA !

marți, 22 noiembrie 2011

Mai avem Români in România ?

   România a ajuns o colonie a durerii.
   Oameni tristi pe strada,oameni care mananca in liniste si nu se mai privesc in ochi , familii care se intalnesc doar prin intermediul telefonului mobil , tinerii valorosi care emigreaza si-si lasa in urma tara si familia, batrani in case fara caldura , copii abandonati in orfelinate ...
    Dar sub aceasta masca exista o Românie profunda care stie ca toate aceste lucruri sunt doar din cauza jafului care se produce cu aceasta tara.
    România mai are sansa de a fi o tara crestina , iar credinta in Dumnezeu poate fi unitatea de care avem nevoie.
     România mai are sansa ca mai are Români autentici in tara care au inteles ca timpul durerii va trebui sa dispara.
    Suntem prea fricosi si prea dezbinati ?
    Asta e poporul lui Mihai Viteazul care i-a fugarit pe turci pana la Adrianopole?
    Eu scriu doar pentru acei care cred in România si de aceea consider ca unitatea si credinta in Dumnezeu ne poate duce spre a cuceri România.
     Nu este o greseala a cuceri România , pentru ca noi desi suntem Români nu prea mai avem multe in tara , deoarece ea a vanduta pe bucati.
    Daca cineva considera ca scriu prostii sa se intereseze ce se intampla cu tot ce se exploateaza in România.
     Totusi   mai avem Români in România ?
    Eu cred ca sunt mai multi decat ne imaginam , dar trebuie sa gasim o forta comuna care sa ne uneasca.
    Cum era pilda din pateric despre frati:
    "Doi frati Români au mostenit o bucata de pamant de la parinti si-l lucrau impreuna , iar toamna imparteau roadele.
   La un moment dat primul frate se gandeste:"Ia sa-i mai duc eu un sac fratelui meu , pentru ca eu sunt doar cu sotia si el are 4 copii , noua ne ajunge si mai putin pentru ca sunt doua guri la masa , dar ei sunt 6 "
    Celalalt frate se gandea: "Ia sa-i mai duc eu un sac fratelui meu, pentru ca eu am 4 copii si acestia vor creste si ma vor ajuta, dar el este doar cu sotia si mai bine sa aiba rezerve"
     Si asa in fiecare seara cei doi frati isi carau saci unul altuia .
    Finalul povestirii spune ca intr-o seara cei doi s-au intalnit cu sacii in spate si acolo s-a construit o biserica"
    Exact asta avem nevoi , sa ne conectam intre noi sa ne unim si sa punem mana pe România.
   Exista si baza juridica pentru aceasta pe care nu o pot dezvalui pe blog , deoarece orice armata isi ascunde planurile militare.
   Nu ne trebuie forta , ne trebuie doar unitate.
   Cei care doresc se pot abona pe acest blog.
    Nu am reclame , nu castig cu el nimic material.
    Dar tara va avea de castigat de pe urma noastra.
    Cei care nu-i mai intereseaza România , stiu pe unde sa plece.
    Traisca Românii din România ! 
    

Un comentariu: