MAIL

AICI VA PUTETI INSCRIE PE ACEST BLOG DACA SUNTETI CU SUFLETUL ALATURI DE NOI!

VA ROG INSCRIETI-VA AICI PENTRU A PUTEA COMUNICA !

duminică, 1 mai 2011

Ce vina avem noi pentru ce s-a intamplat in tara?

    Românii adevarati nu sunt vinovati pentru ce s-a intamplat in România , desi acum se incearca sa se bage toti Românii in aceeasi oala:exista o diferenta majora intre cei care s-au nascut in România si Românii adevarati.
   Realitatea ni se prezinta cum vor ei ,dar Românii adevarati vad realitatea.
    Voi continua cu o pilda, tot de la tatal meu,  care arata exact ceea ce se intampla acum:
 " Un  cuplu tanar s-a mutat intr-un cartier , din acelea tipic comuniste cu blocuri unul langa altul,spun astea deoarece este important pentru poveste.
    Intr-o zi tanara sotie se uita pe geam si -i spune sotului:
- Ia uite-te la vecina noastra , nu spal rufele cum trebuie , ia uite ce rufe murdare a intins pe balcon.
   A doua zi aceeasi vecina intinde din noi rufele .Tanara sotie din nou:
-Dar femeia aia oare nu stie sa spele rufe?De ce le intinde asa murdare?
  Sotul nu a raspuns nimic.
  In cea de-a treia zi , sotia privi pe geam si-i spuse  sotului:
- Sa stii ca vecina a invatat sa spele, priveste ce rufe curate are!
   Atunci sotul a spus:
-Am sters eu geamul astazi dimineata !"
  Asta se incearca acum: sa privim România printr-un geam murdar si sa o vedem murdara , lenesa si fara simtul raspunderii.
   Acum celor carora ne pasa de România adevarata ne revine rolul de a curata geamul si sa vedem România harnica si de multe ori imaculata.
   Românii adevarati nu au  nici o vina pentru ce s-a intamplat in tara : nu ei au vandut resurse pe nimic , nu ei au vorbit urat despre România ,nu ei au zis ca România nu mai are nici un rost ,nu ei au aruncat cu noroi pe moaste , nu ei au incercat sa spuna domnitorii Români au fost lasi ,nu ei spun ca dacii erau necivilizati , nu ei spun ca Maresalul Ion Antonescu a atacat Basarabia si pot continua ,dar nu are rost.
   Vina noastra intervine acum cand vedem unde s-a ajuns si nu ne unim si lasam tara noastra sa sufere pentru noi , lasam "Gradina Maicii Domnului " cum a numit-o papa , sau " puntea vie între Orient şi Occident" cum a numit-o Parintele Dumitru Staniloaie sa dispara .
  Nu putem lasa martirii din inchisorile comuniste sa ramana in bezna ca asa vor mai marii lumii sau domnitorii nostri sa ramana doar inscriptii pe morminte de piatra.
  Atat timp cat suntem din acest pamant si am mancat din acest pamant mii de ani ADN-ul nostru sa fie Tricolor si sa simtim ca fiecare gura de aer in  România este ca oxigenul pentru scafandru.
  Nu lasati cei care nu cred in România sa continue lupta lor cu jignirea noastra.
   Frati Români lupta este mica , ea creste zi de zi ca un bulgare , iar cand acesta va ajunge mare vom fi de neoprit.
   Si Dumnezeu ne vegheaza lupta pentru ca nu noi suntem vinovati pentru ce s-a intamplat in tara , noi suntem cei care o vom salva si o vom ridica acolo unde se cuvine sa fie.
 Voi incheia cu o poezie scrisa de Andrei Ciurunga , unul din poetii care au fost chinuiti in inchisorile
comuniste:

Nu-s vinovat fata de tara mea

La ora cand cobor, legat in fiare,
sa-mi ispasesc osanda cea mai grea,
cu fruntea-n slava strig din inchisoare:
- Nu-s vinovat fata de tara mea.

Nu-s vinovat ca mai pastrez acasa
pe-un raft, intaiul meu abecedar
si ca ma-nchin cand ma asez la masa,
cuviincios ca preotu-n altar.

Nu-s vinovat ca i-am iubit lumina
curata cum in suflet mi-a patruns,
din via data-n parg sau din gradina
in care-atatia serpi i s-au ascuns.

Nu-s vinovat ca-mi place sa se prinda
rotunda ca o tara hora-n prag,
sau c-am primit colindatori in tinda,
cum din bunic in tata ne-a fost drag.

Nu-s vinovat ca toamnele mi-s pline
cu tot belsugul, de la vin la grau,
si c-am chemat la praznic pe oricine,
cat m-am stiut cu cheile la brau.

Dac-am strigat ca haitele ne fura
adancul, codrii, cerul stea cu stea
si sfanta noastra paine de la gura -
nu-s vinovat fata de tara mea.

Nu-s vinovat c-am indarjit sacalii
cand am racnit cu sufletul durut
ca nu dau un Ceahlau pe toti Uralii
si ca urasc hotarul de la Prut.

Pamantul meu, cum spune si-n izvoade,
l-a scris pe harta lumii Dumnezeu,
si cati prin veacuri au venit sa-l prade
il simt si-acum pe piept cat e de greu.

De-aceea cand cobor legat in fiare,
impovarat de vina cea mai grea,
cu fruntea-n slava gem din inchisoare:
- Nu-s vinovat fata de tara mea.

2 comentarii: