MAIL

AICI VA PUTETI INSCRIE PE ACEST BLOG DACA SUNTETI CU SUFLETUL ALATURI DE NOI!

VA ROG INSCRIETI-VA AICI PENTRU A PUTEA COMUNICA !

luni, 25 aprilie 2011

Ce ar trebui sa respectam in România !

  Bombardati mereu in suflete cu informatii eronate despre tara asta sau despre neamul si istoria noastra ,suntem ca niste sorecii intr-un acvariu speriati ca nu intelegem ce sunt geamurile de sticla ; ca sa ne simtim bine in acest acvariu ni se arata din cand in cand si cate o pisica si ne spun: " Aveti noroc cu geamurile de sticla , ca va protejeaza de pisica "
  Cei care nu au un suflet Românesc adevarat se vor supune vor trai in acest acvariu, ei si copii lor vor mima ca au viata , ca sunt Români ca sunt de neam nobil de dac , incununat cu martiri din inchisorile comuniste.
   Cei care un suflet Românesc vor intelege ca sunt acum pui de lei , iar cand vor creste umpic se vor uni si vor sparge acvariul ,vor alunga pisica si-si vor recapata tara.
   Eu am un obicei , pe care l-am facut o data instinctiv acum cativa ani si de atunci il tot repet :cand vine un cersetor la mine il intreb care sunt culorile drapelului, care este imnul romaniei  si cat poate sa-mi cante din el.
   Pare o prostie pentru multi , dar de foarte multe ori am fost extrem de dezamagit majoritatea nu poate raspunde nimic la nici una din intrebari .
  Au fost cateva ori in care am gasit care au cantat la nai sau fluier  intregul imn , sau au recitat cele 4 strofe care se canta ocazii festive (strofele 1,2,4 si 11).
  Dar ceva mi-a atras atentia : a venit odata un adolescent care cersea  si l-am intrebat acele 3 intrebari si mi-a spus ca nu are scoala decat 4 clase  ,are 15 ani si nu stia sa raspunda la nici una dintre intrebari.I-am spus sa invete imnul ca-i va prinde bine si cu toate ca marturisesc ,desi fac aceasta recomandare tuturor care vin la cersit nu sunt sigur ca vor face asta.In acest caz ma gandeam ca va zice da  si crezand ca nu ne vom mai vedea va pleca si eu ramanand cu fericirea ca i-am zis macar culorile drapelului si numele imnului.Spre surprinderea mea intr-o seara cand ieseam in oras la o terasa vine la mine si incepe sa -mi cante imnul !!!Toata lumea de la terasa a ramas blocata , ne uitam la el cu a cantat tot imnul fara sa se intimideze , timpul se oprise , lumea il privea ca la final sa urmeze ropote de aplauze.Absolut toata lumea i-a dat cativa banuti si a strans o suma frumusica ,dar nu ata era ideea, era mandria cu care privea lumea care l-a aplaudat.Pana si cativa rautaciosi care la inceput radeau de el , pana la final au ramas uluiti.Mandria din ochii lui m-a facut sa cred ca nu e totul pierdut si sa incep aceasta lupta pentru UNITATEA Românilor  ADEVARATI .Si povestea nu se termina aici , in primavara asta ma intalnesc cu el pe strada imbracat frumos  ( cand l-am cunoscut avea haine rupte , murdare si avea un miros nu foarte placut ) si arata ca un adolescent ca oricare altul.M-a uimit cand mi-a spus salut ( eu am doar 24 de ani si de aceea l-am rugat sa nu mai imi spuna domnu' ) si am inceput sa vorbesc cu el.Mi-a spus ca nu a uitat imnul si ca acum s-a mutat la bunicii lui la tara si ii ajuta la treburile gospodaresti si la munca pamantului , ca s-a reinscris la scoala din sat si este foarte fericit ca a lasat anturajul care l-a atras intr-o lume din care el nu avea ce cauta.
     Asta cred ca are România nevoie de un imbold atat ca sa renasca , pentru ca in stare latenta curge in toti sangele martirilor si aceasta gena nu va pieri niciodata.
    Frati Români nu credeti cand se spune ceva urat despre România , studiati ce auziti si cand veti vedea ce manipulare exista , o sa puteti sa deschideti ochii si la alte persoane.
   Nu este imtamplator ca la televiziunile din tarile europene arata doar Românii care comit  anumite delicte si nu arata Românii care salveaza vieti doar in stiri fugitive sau fara a le preciza nationalitatea.
    Lupta mea nu este ca a lui Don Quijote cu morile de vant ci este cu nepasarea si cu incercare de a ne fura România celor carora inca o detinem de mii de ani.
   Saracia din tara nu este intamplatoare , ci pentru a putea sa faca ce vor cu oamenii ajunsi la disperare de foame , de saracie , de singuratate .
   Chiar daca in România s-a aplicat cu succes dezbina si cucereste , eu cred ca Românii adevarati au in suflete fara sa stie , fara sa vrea , instinctul de a vedea ca România nu este cea care ne-o prezinta ei .
    Suntem frati Români si asta nu se ia asa usor ca o bucata de mancare sau ca orice lucru material, asta nu dispare nici cu trecerea anilor si nici a oricaror intemperii.
    Pentru a lupta pentru România trebuie sa ne unim , este singura sansa , ca in povestea lui Burebista cu nuielele : a dat capeteniilor de atunci cate o nuia si i-a rugat sa o rupa; toti au rupt nuiaua cu usurinta;apoi a adunat nuiele intr-un manunchi si nimeni nu a mai reusit sa le rupa.
   Unitate inseamna forta vitala a acestui neam .
   Toti cei care vor o Unitate a Românilor adevarati ii rog sa se faca membri in partea stanga sus .
   Sa nu mai fim nepasatori sa spunem lasa ca ne unim maine sau altadata , haideti sa ne unim acum pentru biruinta.
   Voi incheia cu o poezie a lui Valeriu Gafencu (Sfantul Inchisorilor ) scrisa in inchisoare :


Trăiesc flămând

Trăiesc flămând, trăiesc o bucurie,
Frumoasă ca un crin din Paradis,
Potirul florii e mereu deschis
Şi-i plin cu lacrimi şi cu apă vie;
Potirul florii e o-mpărăţie.

Când răii mă defaimă şi mă-njură

Şi-n clocot de mânie ura-şi varsă,
Potirul lacrimilor se revarsă
Şi-mi primeneste sufletul de zgură,
Atunci Iisus de mine mult Se-ndură.

Sub crucea grea ce mă apasă sânger

Cu trupu-ncovoiat de neputinţă,
Din când în când din cer coboar-un înger
Şi sufletul mi-l umple cu credinţă;
M-apropii tot mai mult de biruinţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu